Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Ajuts per a activitats d'estiu

Sol·licitud d'ajuts per a activitats d'estiu a favor de famílies que es trobin en una situació econòmica i social amb dificultats.

Cal trucar al telèfon d'assistència 935959727 per rebre assistència i suport per tal de fer el tràmit telemàtic o bé demanar cita prèvia amb el servei d'Ajuts d'activitats d'estiu si voleu fer el tràmit presencialment.

Tramitació

Qui ho pot demanar?

El pare, la mare o el tutor legal de nens i nenes de famílies que reuneixin els requisits establerts a les bases.

Cal trucar al telèfon d'assistència 935959727 per tal de poder rebre suport i assistència a l'hora de fer el tràmit telemàtic o bé demanar cita prèvia amb el servei d'Ajuts d'activitats d'estiu.

Cal estar empadronats a Mollet del Vallès i tenir residència legal al país.

  •  L’infant ha de tenir 3 anys i no tenir més de 16 anys complerts.
  •  Presentar la sol·licitud en el termini i la forma que determina la convocatòria.
  •  La unitat familiar no pot superar els llindars econòmics establerts a les bases aprovades per a la convocatòria.

Formes de tramitació

  • Telemàtic

    A través d'internet, al portal d'administració electrònica de l'Ajuntament de Mollet del Vallès, amb certificat digital o amb idCat mòbil. Per rebre suport i assistència per fer el tràmit telemàticament, podeu trucar al 93 595 97 27.

  • Presencial

    Per tramitar de forma presencial, cal demanar cita prèvia al telèfon 93 595 97 27.

Documentació que cal aportar

-Un formulari per cada infant que sol·licita ajut.

-Documentació acreditativa que correspongui d'acord amb el que s'indica en el full informatiu sobre els requisits i documentació.

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA (només en casos de nova sol·licitud, per infants que no tenen ajut atorgat en el curs actual)

  • Llibre de família.
  • En casos en què algun dels membres de la unitat familiar rebi qualsevol tipus d'ingrés corresponent a rendiments no tributables o exempts, s'ha d'aportar també la documentació acreditativa d'aquests ingressos (Llei de Dependència, premis o altres rendes que no consten a la declaració de l'IRPF).
  • En casos de separació o divorci, el conveni on consti la custòdia única o compartida dels beneficiaris de l'ajut, i si hi ha pensió d'aliments per als fills, l'import establert.

La resta de dades es consultaran per via telemàtica per part de l'Ajuntament de Mollet del Vallès a les diferents administracions, tret que hagueu marcat a l'inici del tràmit l'oposició expressa a aquesta consulta. Si us hi heu oposat, també haureu d'adjuntar en aquest apartat la declaració de l'IRPF del 2022 de tots els membres de la unitat familiari la resta de documentació obligatòria. 

DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA

En casos d'infants en acolliment, la resolució de la Direcció General d'Atenció a la Infància i l'Adolescència.

La resta de dades es consultaran per via telemàtica per part de l'Ajuntament de Mollet del Vallès a les diferents administracions, tret que hagueu marcat a l'inici del tràmit l'oposició expressa aquesta consulta. Si us hi heu oposat, també haureu d'adjuntar en aquest apartat:

  • En casos de família nombrosa, el títol de família nombrosa vigent expedit per l'organisme competent on consti categoria especial o general.
  • En casos de família monoparental, el títol de família monoparental vigent expedit per l'organisme competent o n consti categoria especial o general.
  • En casos de discapacitat de l'infant o d'algun germà, resolució de reconeixement de grau de discapacitat expedit per l'organisme competent.
  • En casos de situació de violència masclista, documentació acreditativa d'aquesta situació d'acord amb les previsions de l'art.33 de la Llei 5/2008, de 24 d'abril.

 

Més informació

Termini de presentació

El termini de presentació serà del 29 d'abril al 7 de maig de 2024.