Antelació amb què cal demanar
Es pot sol·licitar en qualsevol moment però, preferiblement, es pot demanar en el moment en què s'inicia qualsevol tràmit amb l'Ajuntament.
Com funciona
Un cop rebeu l'avís que teniu una notificació electrònica de l'Ajuntament a la vostra adreça de correu electrònic i al vostre telèfon mòbil, podreu accedir a consultar aquesta notificació mitjançant un certificat digital o l'IdCat Mobil, o també a través de la generació de contrasenya d'un sol ús que es podrà obtenir en el procés de consulta de la notificació.
Com sé que tinc notificacions electròniques pendents de visualització?
Un cop l'Ajuntament tingui una notificació per enviar, dipositarà la notificació en la plataforma de notificació electronica (eNotum), i en aquest instant rebreu un correu d'avís de notificació a l'adreça de correu electrònic i al telèfon mòbil que hagueu facilitat.
Què haig de fer per accedir a les meves notificacions electròniques?
Dins el cos del missatge que rebreu trobareu un enllaç directe a la notificació. Amb aquest enllaç accedireu a la plataforma de notificacions electròniques (eNotum) i podreu accedir a la notificació utlilitzant un dels mitjans abans indicats.
Per més informació consulteu la Guia de notificació electrònica.
Puc canviar el mitjà de notificació un cop començada la tramitació?
Sí, la persona interessada pot sol·licitar, en qualsevol moment de la tramitació, que es modifiqui el mitjà de notificació utilitzat fins aquell moment, presentant una sol·licitud (telemàticament o bé presencialment).
Per qualsevol incidència durant el procés de consulta de les notificacions podeu contactar amb el servei d'assistència a esuport@molletvalles.cat.