Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Reclamació de consum

Realitzar una reclamació sobre els drets i deures en matèria de consum (compra de productes i contractació de serveis) a l'Oficina de Consum.

Tramitació

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica, que sigui de Mollet del Vallès o que vulgui presentar una queixa o una demanda sobre consum relativa a un comerç o un servei de la ciutat.

Formes de tramitació

  • Presencial

    A l'Oficina de Consum (OMIC), obligatòriament amb cita prèvia
    Ajuntament de Mollet del Vallès
    Pl. Major, 1.
    08100 Mollet del Vallès

  • Telemàtica

    A través d'internet, al portal d'administració electrònica de l'Ajuntament de Mollet del Vallès, amb certificat digital o amb idCat mòbil. Per poder fer el tràmit telemàticament cal disposar de certificat digital o de l'IdCat Mòbil (consulteu aquí com obtenir-lo). Consulteu el vídeo tutorial de com obtenir-lo gratuïtament.

    D'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, col·legiats professionals, els empleats públics, o els qui els representin, resten obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Ajuntament i, per tant, cal que presentin la seva comunicació a través del portal de tràmits de la seu electrònica de l'Ajuntament adjuntant el model específic d'instància que correspongui.

Més informació

Termini de resposta

El comerç o la empresa objecte de la reclamació té la obligació legal de respondre en un mes a partir de tenir coneixement de la reclamació.