Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Comunicació de dades bancàries per a rebre pagaments de l'Ajuntament

Aquest tràmit us permet designar un número de compte bancari de la vostra titularitat per a rebre els pagaments d’aquesta administració (p.ex. factures, subvencions, devolucions d’ingressos indeguts, etc.).

Podeu designar un nou compte bancari en qualsevol moment. L’últim compte comunicat serà el que es considerarà vàlid, i s'aplicarà a tots els crèdits que tingui amb l'ens.

Aquest tràmit no serveix per domiciliar pagaments de tributs.

Tramitació

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica (degudament representada) que hagi de cobrar de l'Ajuntament, ja sigui en concepte de factures, subvencions o devolucions d'ingressos indeguts.

Formes de tramitació

  • Presencial

    A l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), preferiblement amb cita prèvia
    Ajuntament de Mollet del Vallès
    Pl. Major, 1
    08100 Mollet del Vallès

  • Telemàtica

    A través d'internet, al portal d'administració electrònica de l'Ajuntament de Mollet del Vallès, amb certificat digital o amb idCat mòbil. Per poder fer el tràmit telemàticament cal disposar de certificat digital o de l'IdCat Mòbil (consulteu aquí com obtenir-lo). Consulteu el vídeo tutorial de com obtenir-lo gratuïtament.

    D'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, col·legiats professionals, els empleats públics, o els qui els representin, resten obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Ajuntament i, per tant, cal que presentin la seva comunicació a través del portal de tràmits de la seu electrònica de l'Ajuntament adjuntant el model específic d'instància que correspongui.

Documentació que cal aportar

Cal emplenar el formulari i adjuntar un certificat de titularitat del compte bancari amb una vigència inferior als tres mesos signat digitalment per la direcció de l’entitat financera, o en el seu cas, un certificat signat per la direcció de l’entitat financera amb segell del banc.

Normativa

  • Reglament (UE) nº 260/2012 del Parlament Europeu i del Consell de 14 de març de 2012 pel qual s’estableixen els requisits tècnics i empresarials per a les transferències i els dèbits domiciliats en euros i es modifica Reglament (CE) nº 924/2009.
  • Llei 10/2010, de 28 d’abril, de prevenció del blanqueig de capitals i del finançament del terrorisme.
  • Reial Decret 304/2014, de 5 de maig, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei 10/2010, de 28 d’abril, de prevenció del blanqueig de capitals i del finançament del terrorisme.
  • Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Més informació

Termini de resposta

Per la naturalesa del tràmit no aplica termini de resolució ni efecte de silenci administratiu.