Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Concessió de parada al mercat municipal o setmanal

Sol·licitar la concessió d'una parada de venda al mercat municipal o al mercat setmanal, segons les condicions i els termes establerts en el Reglament del mercat municipal de Mollet del Vallès i el Reglament del mercat no sedentari de Mollet del Vallès.

Tramitació

Qui ho pot demanar?

La persona interessada o una persona representant autoritzada.

Cost

La taxa es liquidarà d'acord amb el que estableix la tarifa de l'Ordenança fiscal corresponent: taxa per la prestació dels serveis del mercat municipal i, en el cas del mercat setmanal, la taxa per ocupació i aprofitament especial de terrenys d'ús públic

Formes de tramitació

  • Presencial

    A l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), preferiblement amb cita prèvia
    Ajuntament de Mollet del Vallès
    Pl. Major, 1
    08100 Mollet del Vallès

  • Telemàtica

    A través d'internet, al portal d'administració electrònica de l'Ajuntament de Mollet del Vallès, amb certificat digital o amb idCat mòbil. Per poder fer el tràmit telemàticament cal disposar de certificat digital o de l'IdCat Mòbil (consulteu aquí com obtenir-lo). Consulteu el vídeo tutorial de com obtenir-lo gratuïtament.

    D'acord amb l'article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, col·legiats professionals, els empleats públics, o els qui els representin, resten obligades a relacionar-se electrònicament amb l'Ajuntament i, per tant, cal que presentin la seva comunicació a través del portal de tràmits de la seu electrònica de l'Ajuntament adjuntant el model específic d'instància que correspongui.