Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Matrimonis civils

Celebrar a Sala de Plens de la Casa de la Vila la cerimònia de matrimoni civil presidida per l'alcalde de Mollet o pel regidor o la regidora en qui delegui.

Tramitació

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona que reuneixi els requisits establerts a la legislació vigent per als matrimonis civils. Cal concertar-ho prèviament amb el servei d'Acció Institucional i Participació.

Cost

La taxa es liquidarà d'acord amb el que estableix la tarifa de l'Ordenança fiscal: Taxa per la celebració de matrimonis i cerimònies civils a l'Ajuntament.

Formes de tramitació

  • Presencial

    A l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), preferiblement amb cita prèvia
    Ajuntament de Mollet del Vallès
    Pl. Major, 1
    08100 Mollet del Vallès

  • Telemàtica
     
    A través d'internet, al portal d'administració electrònica de l'Ajuntament de Mollet del Vallès, amb certificat digital o amb idCat mòbil. Per poder fer el tràmit telemàticament cal disposar de certificat digital o de l'IdCat Mòbil (consulteu aquí com obtenir-lo). 
     
    Les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els col·legiats professionals, els empleats públics, o tots aquells que els representin, resten obligats a relacionar-se electrònicament amb l'Ajuntament i, per tant, cal que presentin la seva comunicació a través del portal de tràmits de la seu electrònica de l'Ajuntament adjuntant el model específic d'instància que correspongui (article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Documentació que cal aportar

Tota la documentació s'ha de tramitar al Registre Civil del municipi de residència d'un dels contraents i indicar que la cerimònia es vol celebrar a l'Ajuntament de Mollet del Vallès. Cal concertar amb el servei d'Acció Institucional i Participació la disponibilitat de dia i hora per a la cerimònia i cal facilitar el número que el Registre Civil ha assignat a l'expedient de matrimoni.

Més informació

Observacions

Informació dels tràmits del matrimoni civil: Cal adreçar-se al Registre Civil del municipi de residència d'un dels contraents. Els nuvis han de portar un justificant d'empadronament, de l'ajuntament o ajuntaments corresponents, on constin els dos darrers anys de residència. Més informació a registre.civil.molletdelvalles@xij.gencat.cat.

Sala de Plens de la Casa de la Vila: La sala té capacitat per a 150 persones aproximadament (90 assegudes i 60 dretes). Els detalls de la cerimònia s'han de concretar amb el servei d'Acció Institucional i Participació.

Dia de celebració: Dissabtes matí.