Identifica't

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta

Tràmit amb certificat Ajuts escolars (menjador, llibres, material escolar, activitats reglades i activitats extraescolars)

CONVOCATÒRIA ACTUALMENT NO OBERTA: EL TERMINI S'INICIA EL 18 DE MAIG I FINALITZA EL 5 DE JUNY DE 2024

Sol·licitar un ajut econòmic per cobrir les despeses de menjador escolar, per a l'adquisició de llibres de text/material escolar/activitats reglades i activitats extraescolars, a favor de famílies que es trobin en una situació econòmica i social amb dificultats.

Tramitació

Qui ho pot demanar?

El pare, la mare o el tutor legal de nens i nenes de famílies que reuneixin els requisits establerts i que NO hagin tingut atorgat l’ajut de menjador pel curs 22-23.  Si tenen atorgat ajut de menjador en el curs actual, les famílies faran la sol·licitud de renovació directament a l’escola.

Formes de tramitació

  • Telemàtic

    Preferentment, a través d'internet, al portal d'administració electrònica de l'Ajuntament de Mollet del Vallès, amb certificat digital o amb idCat mòbil. Per poder fer el tràmit telemàticament cal disposar de certificat digital o de l'IdCat Mòbil (consulteu aquí com obtenir-lo). Consulteu el vídeo tutorial de com obtenir-lo gratuïtament.

    Caldrà adjuntar el/s formularis de cada infant degudament emplenats en l'apartat de documentació.

  • Presencial

    En cas de no disposar dels mitjans per fer-ho telemàticament, es podrà fer presencialment, a les dependències de l'Arxiu Municipal, situades a la planta baixa de l'Ajuntament, en horari de 9 a 14h del 9 al 26 de maig de 2023 sense cita prèvia.

Documentació que cal aportar

-Un formulari per cada infant que sol·licita ajut.

-Documentació acreditativa que correspongui d'acord amb el que s'indica en el full informatiu sobre els requisits i documentació.

Si el tràmit es fa telemàticament, caldrà emplenar prèviament els formularis, (un formulari per cada infant que sol·licita l’ajut), guardar-lo/s emplenat/s, a continuació fer el tràmit en línia adjuntant els formularis com a annexos a la sol·licitud i posteriorment es signarà telemàticament.

ÉS IMPRESCINDIBLE QUE INDIQUEU EL CODI IDALU (núm. d'identificació de l'alumne) EN CADA FORMULARI.

 

Més informació

Termini de presentació

El termini de presentació serà del 18 de maig al 5 de juny de 2024.