Sol·licitud d'expedició d'un certificat en què es fa constar l'empadronament en un domicili de la ciutat.
Els tipus de documents que es poden sol·licitar amb aquest tràmit són:
• Certificat individual d'empadronament: document que acredita fefaentment el fet de l’empadronament per a tots els efectes administratius. Se sol demanar en temes relacionats amb tribunals de justícia o en algun tràmit de la subdelegació del govern.
• Certificat històric d'empadronament: document que acredita fefaentment els diferents moviments padronals dins del mateix municipi o bé l’empadronament des d’una data determinada. Se sol demanar en temes relacionats amb tribunals de justícia o en algun tràmit de la subdelegació del govern.
Si el que voleu només és demanar un volant d'empadronament (individual o històric), d'obtenció immediata i vàlid per a la majoria de casos, com ara obtenir el DNI o passaport, matricular un vehicle, sol·licitar ajuts socials, tramitar el matrimoni, etc. feu servir aquest altre tràmit: Volants del padró d'habitants. Obtenció immediata